Fernando chce bojovat o titul
21. 1. 2009
Renault představil svůj nový vůz a je jasné, že cílem nemůže být nic jiného než navázání na úspěšné roky 2005 a 2006.
"Pro rok 2009 máme jen jeden cíl: vyhrát šampionát jezdců a pohár
konstruktérů," prohlásil Alonso. "Výsledky z aerodynamického tunelu a
vůbec všechno vypadá ještě lepší, než jsme čekali. V prvním závodě snad
budeme schopni zabojovat alespoň o stupně vítězů. Samozřejmě, že když
se po třech, čtyřech závodech nikam nedostanete, musíte pak své cíle
změnit. Teď v lednu ale musíme být velmi, velmi optimističtí. Pokud
bychom letos nebojovali o šampionát, bude to zklamání," dodal.
Nový Renault je zatím vůz, který se od ostatních dosud představených liší. M
"No, jako všechna auta pro sezonu 2009 vypadá trochu zvláštně. Přední a zadní křídlo jsou trochu divné. Ale jsem spokojený, líbí se mi. Nakonec nezáleží na tom, jestli je hezké nebo ne. Důležité je, aby bylo rychlé. To zjistíme tak za tři, čtyři týdny," řekl Alonso
"Zatím nejsem velký fanoušek KERS, protože všechny týmy s ním mají problémy. Je dost drahý a v dnešní ekonomické situaci možná není ideální doba na to, ho zavádět. Každopádně potřebujeme systém, který bude dostatečně bezpečný pro mechaniky i jezdce," řekl Španěl.
"Nemůžeme odpadat ze závodů kvůli KERS. Musíme ten systém vyvinout během pěti testů teď v zimě. V sezoně už pak žádné testování není. No, není to jednoduché," dodal.
Alonso byl dotázán jako vždy i na Ferrari.
"Odpovídám na to poslední čtyři, pět let. Snad to s touhle otázkou letos nebude tak strašné. Pokud budeme vyhrávat závody a bojovat o šampionát, třeba se na Ferrari zapomene," poznamenal ke všem spekulacím Alonso.
"Nejsme nejlepší přátelé, ale respektujeme se. Náš vztah neskončil dobře, ale vím, co všechno pro formuli 1 udělal. Když jsem byl dítě, pamatuji se, že jsem k němu měl velkou úctu," komentoval Alonso Dennisovo odstoupení.
Nový Renault je zatím vůz, který se od ostatních dosud představených liší. M
"No, jako všechna auta pro sezonu 2009 vypadá trochu zvláštně. Přední a zadní křídlo jsou trochu divné. Ale jsem spokojený, líbí se mi. Nakonec nezáleží na tom, jestli je hezké nebo ne. Důležité je, aby bylo rychlé. To zjistíme tak za tři, čtyři týdny," řekl Alonso
"Zatím nejsem velký fanoušek KERS, protože všechny týmy s ním mají problémy. Je dost drahý a v dnešní ekonomické situaci možná není ideální doba na to, ho zavádět. Každopádně potřebujeme systém, který bude dostatečně bezpečný pro mechaniky i jezdce," řekl Španěl.
"Nemůžeme odpadat ze závodů kvůli KERS. Musíme ten systém vyvinout během pěti testů teď v zimě. V sezoně už pak žádné testování není. No, není to jednoduché," dodal.
Alonso byl dotázán jako vždy i na Ferrari.
"Odpovídám na to poslední čtyři, pět let. Snad to s touhle otázkou letos nebude tak strašné. Pokud budeme vyhrávat závody a bojovat o šampionát, třeba se na Ferrari zapomene," poznamenal ke všem spekulacím Alonso.
"Nejsme nejlepší přátelé, ale respektujeme se. Náš vztah neskončil dobře, ale vím, co všechno pro formuli 1 udělal. Když jsem byl dítě, pamatuji se, že jsem k němu měl velkou úctu," komentoval Alonso Dennisovo odstoupení.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář