Alonso o dobrodružství s Renaultem i o Nelsonovi
22. 1. 2009
"Věřím, že to bude vypadat dobře," řekl Alonso. "Všichni jsme pracovali velmi tvrdě a na základnách v Enstone a Viry se makalo doslova neúnavně. V zimě jsem navštívil Enstone několikrát, protože jsem si tam chodil zkoušet pozici v kokpitu a musím říct, že naši lidé odvedli skvělou práci. Inženíři mě pravidelně informovali o pokrocích. Příprava probíhá dobře a já se cítím v Renaultě jako doma. I proto se těším na pokračování našeho společného dobrodružství. Společně jsme zažili krásné chvíle a já věřím, že se nyní zopakují. Jsem klidný a klid cítím i z ostatních lidí v týmu."
Loni se Renault výrazně zlepšil, přesto nový R29 je úlně jiný než jeho předchůdce.
"To je pravda. R28 a R29 se výrazně liší. To má ale původ hlavně v aerodynamice, kterou diktují nová pravidla. Rok 2009 je výzvou po všech stránkách. Před rokem jsme měli slabý start, no pak jsme se výrazně zlepšili. V druhé polovině roku jsme byli nejsilnějším týmem. Vítězství v Singapuru a Fudži byli důležité. TO byl přesně ten signál, který jsme potřebovali. V nové sezoně se možná rozestupy zmenší, ale na čele budou stejné týmy. Věřím, že se k nim vrátíme i my. Není tajemstvím, že roku 2007 ztratil Renault hlavně kvůli přechodu od Michelinu k Bridgestone. To je už ale minulost.Tým začal s prací na autě R 29 velmi brzy a já doufám, že to přinese své ovoce. Důležitá je kontinuita a tak se těším i ze setrvání Nelsona. Pro tým je důležitý mít dva silné piloty ve dvou silných aut. Nelson se v roce 2008 naučil hzodně moc a naše spolupráce byla výborná."
Loni se Renault výrazně zlepšil, přesto nový R29 je úlně jiný než jeho předchůdce.
"To je pravda. R28 a R29 se výrazně liší. To má ale původ hlavně v aerodynamice, kterou diktují nová pravidla. Rok 2009 je výzvou po všech stránkách. Před rokem jsme měli slabý start, no pak jsme se výrazně zlepšili. V druhé polovině roku jsme byli nejsilnějším týmem. Vítězství v Singapuru a Fudži byli důležité. TO byl přesně ten signál, který jsme potřebovali. V nové sezoně se možná rozestupy zmenší, ale na čele budou stejné týmy. Věřím, že se k nim vrátíme i my. Není tajemstvím, že roku 2007 ztratil Renault hlavně kvůli přechodu od Michelinu k Bridgestone. To je už ale minulost.Tým začal s prací na autě R 29 velmi brzy a já doufám, že to přinese své ovoce. Důležitá je kontinuita a tak se těším i ze setrvání Nelsona. Pro tým je důležitý mít dva silné piloty ve dvou silných aut. Nelson se v roce 2008 naučil hzodně moc a naše spolupráce byla výborná."
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář